Ναι, ναι, το μαθαμε και αυτο... Οχι οτι το επιδιωκαμε, αλλα οταν κοιτας για πληροφοριακο υλικο στο διαδικτυο, οταν διαβαζεις την ελληνικη ειδησεογραφια online, αναποφευκτα πεφτεις και πανω σε τετοια θεματα.
Στην παρουσα περιπτωση δεν εχουμε την προθεση να μακρυγορησουμε. Ουτε μας αφορα το οτι η εν λογω δεσποινιδα συμμετειχε σε hard core πορνοταινια. To θεμα ειναι η αλλαγη των ηθων της ελληνικης κοινωνιας. Μεχρι και τις αρχες της δεκαετιας του 1990, οποτε και επακολουθησε πληθωρα ιδιωτικων τηλεοπτικων καναλιων και εντυπων, ελαχιστες ησαν οι Ελληνιδες εκεινες που θα αποτολμουσαν να κανουν γυμνη φωτογραφιση. Και οσες ησαν, προερχονταν απο τον καλλιτεχνικο χωρο, ησαν κυριως ηθοποιοι και τραγουδιστριες. Ανεκαθεν βεβαια ο καλλιτεχνικος κοσμος ηταν περισσοτερο ανοικτος σε καινοτομιες. Γαι τις τοτε εποχες, το να κανουν αισθησιακες φωτογραφισεις καλλιτεχνιδες οπως η Κατερινα Στανιση, η Ριτα Σακελλαριου η' η Βανα Μπαρμπα ηταν επανασταση! Τα επομενα χρονια, κοπελες απο τον χωρο του μοντελιγκ, αγνωστες στο ευρυ κοινο, εκαναν το πρωτα τους βηματα φωτογραφιζομενες στις σελιδες ανδρικων περιοδικων.
Σημερα, οι περισσοτερες κοπελες φαινονται να εχουν ξεπερασει τις οποιες αναστολες και προκαταληψεις τους και δειχνουν να μην εχουν προβλημα να φωτογραφιζονται η' να βιντεοσκοπουνται ακριβως οπως γεννηθηκαν. Αυτα που οι παλιοτερες γενιες θεωρουσαν ταμπου, ντροπη και προσβλητικα για την τιμη και την οικογενεια φαινεται να εξασθενιζουν.
Με την συμμετοχη της Τζουλιας Αλεξανδρατου σε πορνοταινια φαινεται να καταρριπτεται και το τελευταιο προπυργιο σεμνοτυφιας. Η κοπελα ανηκει σε αυτη την νεα γενια κοριτσιων που εχουν εθιστει με τον φωτογραφικο και τηλεοπτικο φακο. Οι γονεις της προφανως ανηκουν στην γενια εκεινη που ειτε συμβιβαστηκε με την κατασταση αυτη, ειτε την επιδιωξε κιολας. Αρκει να θυμηθουμε καποιες δηλωσεις της νεαρας, συμφωνα με τις οποιες οι γονεις της την προωθησαν, αρχικα μεσω συμμετοχης της σε καλλιστεια - ενας ακομη θεσμος, στον οποιο πολλοι γονεις στελνουν τις κορες τους πλεον, προς οικονομικη αποκατασταση ολης της οικογενειας, ανευρεση πλουσιου γαμπρου κ.α. Απο καποιο σημειο ομως και μετα, μπορουν να υπαρξουν ορια. Θα μπορουσε καποια στιγμη να πει και οχι σε καποια πραγματα. Δεν το εχει κανει ομως μεχρι τωρα. Και να που εμφανιστηκε και η πορνοταινια, η οποια διαφημιστηκε αρκουντως απο τις γνωστες αγνωστες εκπομπες της εγχωριας ιδιωτικης τηλεορασης.
Σε αυτο το σημειο να ειπωθει και κατι πολυ σημαντικο: Η χωρα μας δεν ειχε ποτε βιομηχανια. Η επιχειρηση του κυριου Σειρηνακη, που παταει πανω σε αμερικανικα, γερμανικα κ.α. προτυπα (π.χ. Private Gold, Beate Uhse κ.α. παραγωγες) επιχειρει να επαναφερει το ειδος της της παραγωγης ερωτικων ταινιων. Ως τετοιο δεν υπηρξε καθαρα στην Ελλαδα. Ειχαν γυριστει καποιες ερωτικες ταινιες την δεκαετια του 1970 με τον Κωστα Γκουζγκουνη και την Τινα Σπαθη, αλλα αυτες ηταν περισσοτερο ταινιες για την πλακα και τον χαβαλε. Ο κυριος Σειρινακης επιχειρει να δημιουργησει βιομηχανια παραγωγης πορνοταινιων, στο αντιστοιχο υφος αναλογων ξενων επιχειρησεων, οπως προαναφεραμε. Τι πιθανοτητες εχει να πετυχει, σε μια εποχη που οι παραγωγες αντιστοιχων ταινιων μειωνονται παγκοσμιως λογω της επελασης του ιντερνετ; Τι πιθανοτητες επιτυχιας υπαρχουν σε μια χωρα οπως η Ελλαδα των 10 εκατ., η αγορα της οποιας ειναι μικρη για να απορροφησει σχεδον οτιδηποτε; Ακομα και επαγγελματα του καλλιτεχνικου χωρου, οπως το μοντελιγκ και το τραγουδι περνανε κριση, επειδη δεν ειναι δυνατον να απορρροφηθει ολο αυτο το ανθρωπινο δυναμικο. Μηπως οι παραγωγοι και συντελεστες της ελληνικης εταιρειας παραγωγης πορνοταινιων πιστευουν οτι η πλειοψηφια των νεαρων Ελληνιδων ειναι τοσο πολυ διαβρωμενη που θα δεχονταν εναντι αμοιβης να επιδωθει σε ερωτικες περιπτυξεις μπροστα στην καμερα; Μηπως πιστευουν οτι οντως οι γονεις εχουν κρεμασει τις αξιες τους στις ντουλαπες και θυσιαζουν τα παντα και τους παντες για το χρημα; Εαν οντως ετσι εχουν τα πραγματα, μηπως ο κυριος Σειρινακης και οι συνεργατες του, οι δημιουργοι της πρωτης επισημης παραγωγης ελληνικων πορνοταινιων, γνωριζουν καποιες πτυχες της ελληνικης κοινωνιας, της ελληνικης ψυχοσυνθεσης, που ολοι εμεις οι υπολοιποι δεν γνωριζουμε; Πολυ θα θελαμε να ξερουμε.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen