Freitag, 18. April 2014

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΜΕΙΧΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΕΝΟΨΙ ΤΩΝ ΤΡΙΠΛΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΜΑΙΟΥ 2014.

 Τα μαθες; Ο Μακης Χριστοδουλοπουλος και ο Θοδωρης Ζαγορακης ειναι υποψηφιοι ευρωβουλευτες! Τους ξερεις, δεν θα σου δωσω εδω τα βιογραφικα τους. Αλλα επειδη εχουν υπαρξει και καποιοι, οι οποιοι με ρωτησαν εαν θα ηθελα ποτε να ασχοληθω με την πολιτικη, θα γραψω εδω τους λογους για τους οποιους δεν θελω:

1)  Διοτι δεν θελω να ξερουν οι δημοσιογραφισκοι τα παντα για μενα, απο το βιογραφικο και τις καθνερινες μου συνηθειες, μεχρι τα ονοματα των φιλων μου, τις ερωτικες μου σχεσεις, ακομα και το τι εσωρουχα φοραω! Τα προσωπικα δεδομενα ειναι προσωπικα δεδομενα και δεν αφορουν κανεναν παρα μονο εμενα!

2) Διοτι δεν θελω να με παιρνουν οι διαφοροι παπαρατζι καμεραμεν και φωτογραφοι απο πισω, να με πιεζουν, να ανακατευονται στην προσωπικη μου ζωη, να μεγενθυνουν και να παρουσιαζουν την οποιαδηποτε ατελεια μου εξωγωμενη και να με ριχνουν βορα στα κουτσομπολιστικα εντυπα και εκπομπες των αφεντικων τους.

3) Διοτι δεν ειμαι διπλωματικος τυπος και δεν μπορω να τρεχω καθε τρεις και λιγο σε Ε.Ε. και Η.Π.Α., σε τροικες και ΔΝΤ για να δινω αναφορες, να μου κανουν υποδειξεις και να παρακαλαω για δανεικα.

4) Διοτι δεν θελω να κανω κουμπαριες και θεληματα, μητε να διοριζω κοσμο μονο και μονο επειδη ειναι ψηφοφοροι/ συγγενεις/ φιλοι μου.

5) Διοτι δεν θελω να πεσω τοσο χαμηλα ωστε να αναγκαζομαι να συνεργαστω και να ανταλλασσω χειραψιες με ανθρωπους που ουτε μου αρεσουν, ουτε τους αρεσω - με ανθρωπους που δεν εχουμε τιποτε κοινο και διαφωνουμε διαρκως για τα παντα, με αποτελεσμα να μην παραγεται εργο.

6) Διοτι εαν εμπαινα στην πολιτικη, θα εμπαινα με τον στοχο να βελτιωσω τα πραγματα. Απο την στιγμη που και για τους ανωθι λογους και για αλλους που εχω αναφερει στο παρελθον στο παρων ιστολογιο - οπως πχ. το οτι κανεις δεν θελει να αλλαξει προς το καλυτερο - αυτο δεν μπορει να γινει, ποιος ο λογος να ταλαιπωρουμαι και εγω και οι αλλοι;

7) Διοτι η πολιτικη σε αλλαζει. Εαν ειναι να αλλαξω, θελω να γινω καλυτερος ως ανθρωπος. Δεν θελω να γινω λαμογιο και απατεωνας που παιρνει ή δινει μιζες και πλουτιζει εν μια νυκτι εις βαρος των φορολογουμενων. 

Keine Kommentare: