Mittwoch, 25. Mai 2011

ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ (;;;)

Υπαρχουν μερικοι που ισχυριζονται πως υπαρχει η αδελφη ψυχη για καθε ανθρωπο καπου. Αλλοι πιστευουν πως ολοι μας εχουμε και απο καποιον σωσια: Ο ηθοποιος Τζωρτζ Κλουνει, λενε, ειναι φτυστος ο παλιος συναδελφος του Γκαρυ Γκραντ. Η νεαρη ανερχομενη ηθοποιος Μισελ Τραχτενμπεργκ (Michelle Trachtenberg) μοιαζει πολυ με την συναδελφο της Σκαρλετ Γιοχανσον. Θα ελεγε κανεις, οτι οι δυο καλλιτεχνιδες μοιαζουν τοσο, που θα μπορουσαν να περασουν και για αδελφες! Απορω πως δεν σκεφτηκε κανεις ακομα να τις βαλει να παιξουν μαζι σε ταινια...


Εντελως συμπτωματικα, εκει που κοιταζα κατι φωτογραφιες της Μισελ, σαν κι αυτες του παροντος κειμενου, μου περασε ξαφνικα μια σκεψη απ' το μυαλο: Ειναι πραγματικα απιστευτο, αλλα βλεποντας το προσωπο της Μισελ, θυμηθηκα την δεσποινιδα Ν. (βλ. www.notis-o-talas.blogspot.com/2008/05/blog-post_15.html), καθως οι δυο κοπελες μοιαζουν εκπληκτικα μεταξυ τους!



Την Μισελ δεν την εμαθα, παρα σχετικα προσφατα. Δεν γνωριζα οτι ειχε παιξει στις δημοφιλεις σειρες "Buffy the Vampire Slayer" και "Gossip Girl", ουτε οτι ειχε εμφανιστει στις ταινιες "17 again", "Eurotrip", "Ice Princess". Η ομοιοτητα της Μισελ με την δεσποινιδα Ν. μου εγινε αντιληπτη για πρωτη φορα, οταν ειδα τυχαια στιγμιοτυπα απο την ταινιουλα της Ντισνευ "Ice Princess". Το μελαγχολικο, κενο βλεμμα, τα πλουσια χειλη, η αλαβαστρινη επιδερμιδα, τα μαλλια που επεφταν στους ωμους, η ντελικατη φιγουρα της Μισελ - ολα θυμιζαν την μορφη της Ν. Οι δυο τους μοιραζονται και αλλα κοινα στοιχεια: Αν και η Μισελ γεννηθηκε 3 χρονια μετα την Ν. στις Η.Π.Α., το επωνυμο της μαρτυρα οτι εχει γερμανικες ριζες.


Βασικα ειχα την εντυπωση οτι εβλεπα την Ν. να πρωταγωνιστει στην ταινια! Για αρκετα λεπτα ημουν σαν ναρκωμενος, παρεσυρμενος απο την μορφη της. Το χερι μου αρνιοταν να υπακουσει το κομματι του μυαλου μου που το προσταζε να αλλαξει καναλι. Το αλλο κομματι και η καρδια μου, με διεταζαν να μην το κανω. Ετσι καθομουν και εβλεπα αυτην την ανεκδιηγητη, γλυκαναλατη ταινιουλα της Ντισνευ για την Μισελ/ Ν.


Πανω που υπολογιζα οτι την ειχα ξεχασει, οτι την ειχε καταπιει η ληθη του μυαλου μου, ηρθε αυτη η ταινια, με την ηθοποιο εκεινη, να μου την επαναφερει στη μνημη. Γιατι;


Πολυ φοβουμαι, οτι δεν την γλυτωνω απο την Μισελ. Καποια στιγμη θα επανεμφανιστει στην οθονη μου. Και δεν θα μπορεσω να αλλαξω καναλι...

















Keine Kommentare: