Sonntag, 29. November 2009

ΣΕΒΑΣΜΟ ΡΕ!

Το θεμα απασχολησε και συνεχιζει να απασχολει την γερμανικη κοινωνια εδω και τρεις μηνες. Αφορμη δοθηκε απο τα σχολια του εικονιζομενου κυριου Thilo Sarazzin, πρωην γερουσιαστη στο Βερολινο και νυν μελος στο διοικητικο συμβουλιο της Deutsche Bundesbank. Σε συνεντευξη του στο περιοδικο Lettres Internationales, ο κυριος Sarazzin αναφερε, μεταξυ αλλων (μτφ. της κατωθι γερμαν. φρασης): "Η ενταξη (στην γερμανικη κοινωνια) ειναι μια πραξη αυτου/αυτης που εντασσεται σε αυτην. Δεν υποχρεουμαι να αναγνωρισω καποιον/καποια που δεν κανει τιποτε για αυτο. Δεν υποχρεουμαι να αναγνωρισω οποιον/οποια ζει απο το κρατος, απαρνειται το κρατος αυτο, δεν φροντιζει για την εκπαιδευση και επιμελεια των παιδιων του και παραγει διαρκως κοριτσια με κεφαλομαντιλα!"

Thilo Sarazzin: „Integration ist eine Leistung dessen, der sich integriert. Jemanden, der nichts tut, muss ich auch nicht anerkennen. Ich muss niemanden anerkennen, der vom Staat lebt, diesen Staat ablehnt, für die Ausbildung seiner Kinder nicht vernünftig sorgt und ständig neue kleine Kopftuchmädchen produziert.“


Για αυτην του την φραση, ο πρωην γερουσιαστης δεχτηκε πυρα απο ολες σχεδον τις πλευρες της γερμανικης κοινωνιας. Φαινεται οτι πολυ περισσοτερο πειραξε καποιους η εκφραση για τα κοριτσια με τα κεφαλομαντιλα. Η εκφραση αυτη ερμηνευτηκε ως επιθεση εναντιον του μουσουλμανικου στοιχειου της Γερμανιας.
Και στο παρελθον, κατα την θητεια του ως γερουσιαστης, ο Sarazzin ειχε εκφραστει ακραια για συγκεκριμενες κοινωνικες ομαδες, οπως οι ανεργοι που παιρνουν κοινωνικο επιδομα (Hartz IV Empfänger) και ειχε επισης δεχτει οξυτατη πολεμικη. Οπωσδηποτε δεν ανηκει στην κατηγορια αυτων που μασανε τα λογια τους. Το θεμα ειναι εαν εκφραζει κατα αυτον τον τροπο ρατσιστικη συμπεριφορα.
Κατα την γνωμη μας οχι, απλα τολμαει να μιλησει ανοιχτα για ενα προβλημα που απασχολει ολους τους Γερμανους, ασχετα εαν ελαχιστοι αναφερονται, λογω του παρελθοντος της χωρας τους, σε αυτο. O Sarazzin καταφερεται ανοιχτα εναντιον ολων εκεινων που μονο να παιρνουν ξερουν, αλλα δεν ειναι διατεθειμενοι να δινουν. Σε αυτους δεν ανηκουν μονο Τουρκοι και Αραβες, αλλα και Γερμανοι.

Ως μη Γερμανος, αλλα ως αλλοδαπος που πηγε στην Γερμανια για συγκεκριμενο σκοπο (σπουδες), αλλα και ως εργαζομενος σε διαφορες θεσεις και για αυτο το λογο, φορολογουμενος πολιτης, πολλες φορες και ο γραφων θεωρει περιεργο το πως, ενω στην χωρα αυτη υπαρχουν περισσοτερες ευκαιριες απο οτι π.χ. στην Ελλαδα, να ορθοποδισει καποιος οικονομικα, εν τουτοις κυριαρχουν ακομα νοοτροπιες και συμπεριφορες, σαν και αυτες που σκιαγραφει ο Sarazzin. Μιλαμε για νεα παιδια στην εφηβεια. Τουρκους και Αραβες 3ης και 4ης γενιας, Ρωσογερμανους, Γερμανους, μεταναστες απο τις χωρες της πρωην Γιουγκοσλαβιας. Ζουν με τους γονεις τους σε γειτονιες του Βερολινου οπως Neukölln, Marzahn, Schöneberg, Lichtenberg. Αλλα και σε πρωην βιομηχανικες περιοχες του Duisburg, του Dortmund, του Düsseldorf. Στην Στουττγαρδη. Αντι να πανε στο σχολειο, καθονται και κοιμουνται ολη την μερα, η' την κανουν κοπανα. Αντι να βοηθησουν τους γονεις τους, που σκοτωνονται στη δουλεια για να παρεχουν τα προς το ζην στις οικογενειες τους, καθονται με τις ωρες στα Μακντοναλντς και χλαπακιαζουν χαρμπουργκερς. Οταν δεν ασχολουνται με το μποξ, κτυπανε τατουαζ, κανουν πιρσινγκ και ψωνιζουν μοδατα ρουχα και παπουτσια gangsta-style. Δεν εχουν ορεξη για τιποτε, βαριουνται τους παντες και τα παντα, αλλα εχουν αποψη επι παντος επιστητου. Ολοι τους θελουν να γινουν παμπλουτοι και διασημοι, αλλα δεν θελουν να βοηθησουν τους πατεραδες τους που πουλανε κεμπαμπ, ουτε θελουν να σπουδασουν η' να μαθουν μια τεχνη. Διακυρησσουν παντου ποσες γερμανιδουλες διακορευουν καθε Σαββατοβραδο στην ντισκοτεκα της πολης τους, αλλα αμα οι αδελφες και οι ξαδελφες τους κοιταξουν τον γερμανο συμμαθητη τους θα βρεθουν σφαγμενες, γιατι δηθεν σπιλωσαν την τιμη της οικογενειας. Αρεσκονται μονο να γκρινιαζουν σα γεροπαραξενοι, να βριζουν το γερμανικο κρατος, να τριγυρνουν στους δρομους και να επιτιθενται σε περαστικους, γιατι νομιζουν οτι ολοι τους λοξοκοιτανε. Κατα τα αλλα, εχουν την απαιτηση να τους σεβονται οι αλλοι, και ας μην εχουν κανει τιποτε στην ζωη τους, εκτος απο τατουαζ, ξυλοδαρμους, μικροκλοπες και ψευτοτσαμπουκαδες. Προφανως αυτην την κατηγορια ανθρωπων εννοει ο κυριος Sarazzin. Εσκεμμενα λοιπον, καποια Μ.Μ.Ε. της χωρας του του προσαπτουν εννοιες που δεν ταιριαζουν στην περιπτωση του.
Διοτι το γερμανικο κρατος εχει σταθερο κοινωνικο, πολιτιστικο και εκπαιδευτικο συστημα. Και εαν καποιος σαν τον Ταλα, που ηρθε στην Γερμανια χωρις να ξερει καλα καλα την γλωσσα, ζημωθηκε, εμαθε, σπουδασε, εργαστηκε, πηρε πτυχιο, γιατι να μην μπορουν να ανταπεξελθουν και οι μεταναστες 3ης και 4ης γενιας που γεννηθηκαν και μεγαλωσαν στη Γερμανια και συνεπως, μιλουν απταιστα γερμανικα; Ευκαιριες υπαρχουν, αρκει να τις αναζητησουν. Ουτε οι δουλειες, ουτε τα χρηματα ερχονται σαν το μαννα εξ ουρανου. Δυστυχως, τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια ουτε θελουν, ουτε επιθυμουν να μαθουν να σκεφτονται και να κυνηγουν τις ευκαιριες της ζωης. Με την συμπεριφορα τους ομως, ζημιωνουν ολοκληρη την γερμανικη κοινωνια. Και μεχρις ενος σημειου, οι Γερμανοι ειναι ανεκτικοι. Συνεπως η αγανακτηση του κυριου Sarazzin για την κατασταση που επικρατει ειναι απολυτως δικαιολογημενη απο την πλευρα μας.


1 Kommentar:

TaLaS hat gesagt…

Συγκρησιμη με το θεμα του κειμενου ειναι η ειδηση πως προσφατα στην Ελβετια εγινε δημοψηφισμα. Μεριου το 60% των Ελβετων δεν δεχτηκαν να επιτραπει το χτισιμο και η λειτουργια περαιτερω μιναρεδων στην χωρα τους. Υπαρχουν 4 μεγαλα τζαμια στην Ελβετια, στην οποια ζουν γυρω στους 400.000 μουσουλμανους.

Φαινεται οτι η Ελβετια βγαινει σιγα σιγα απο την...ουδετεροτητα της... Το δημοψηφισμα δυσαρεστησε τις αραβικες χωρες και την Τουρκια, η οποια το χαρακτηρισε ως λαθος.

Σε ρεπορταζ ομως που εγιναν, ορισμενοι ψηφοφοροι δηλωσαν οτι δεν ειναι ευχαριστημενοι απο την νοοτροπια καποιων μουσουλμανων στη χωρα τους. Σκιαγραφησαν εν μερει ενα προφιλ, σαν και αυτο που αναφερεται στο παρων αρθρο. Και υπο αυτες τις συνθηκες, η αποφαση τους ειναι κατανοητη. Και εφοσον προκειται για δημοψηφισμα, που σημαινει οτι ο ιδιος ο λαος αποφασιζει τι θελει, δεν νομιζουμε οτι η Τουρκια και η καθε αραβικη χωρα δικαιουται να κανει υποδειξεις στην Ελβετια περι αρσης του. Αλλωστε στον μουσουλμανικο κοσμο ειναι ακομα πιο δυσκολο να χτιστει και ενα μικρο χριστιανικο εκκλησακι, οποτε...

Δικαιωμα του Ελβετου, του Γερμανου και του καθε ενος στην Ευρωπη ειναι να μην υποχρεωνεται να ανεχεται τα ξελαρυγγιασματα του καθε μουεζινη απο τσαμια και μιναρεδες μεσα στα αγρια χαραματα, ακριβως οπως δεν ακουει καμπανες της καθολικης και ευαγγελικης εκκλησιας στο καντονι του...